wtorek, 29 stycznia 2013

Charakteryzacja na Tomb Raider

Cześć,


Pewnie widzieliście którąkolwiek z części filmu Tomb Raider lub graliście w tą kultową grę...... Ja uwielbiam oglądać Larę Croft z akcji... bo czego tu nie lubić?...jest piękna, seksowna i potrafi skopać tyłek każdemu facetowi :)

Opowiem Wam dzisiaj jak powstała cała charakteryzacja na Larę z okazji premiery najnowszej gry Tomb Raider pod koniec 2011 roku.W marcu tego roku gra ukaże się w wersji po polsku, więc chociaż sesja była dawno...to post jest teraz na czasie :)






Najodpowiedniejszą Larą jest zawsze nasza kochana Klaudia Danch, która idealnie odnajduje się w tej roli. Chociaż Klaudię uwielbiam...to musiałam ją troszkę pobić.....mam nadzieję, że już mi to wybaczyła :)
Zaczęłam od lekkiego rozjaśnienia twarzy podkładem.Następnie szarymi cieniami utworzyłam zasinienia i zabrudzenia na twarzy.

Zdjęcie robione telefonem  - bez obróbki graficznej :)

Rany stworzyłam przy pomocy gazy, chusteczki higienicznej i kleju mastix do ciała firmy Kryolan- naklejając je na skórę i formując głębokie lub cięte rany...zatuszowałam ich granice a wnętrze ran wypełniłam sztuczną krwią tak aby sama naturalnie spłynęła. Taką samą ranę, tyle że dużo większą stworzyłam na ramieniu .
Aby zrobić zadrapania najlepiej jest użyć gąbki do mycia naczyń.Szorstką częścią dotknęłam lekko czarnej i czerwonej farby, a później przeniosłam je na twarz lekko dotykając skóry. Efekt wychodzi bardzo naturalny i ciekawy. Takie same zadrapania zrobiłam na dłoni i ramieniu a następnie owinęłam je zwilżonym bandażem - mokry bandaż łatwiej jest "ubrudzić" farbami i sztuczna krwią :)

 Fajną zabawą było również brudzenie i niszczenie ubrań :) Na miejscu sesji tworzyliśmy błoto którym wysmarowałam ubrania Klaudii, a następnie nożykiem pocięłam je w niektórych miejscach. Kilka rozcięć przybrudziłam krwią.  Pozostało tylko wręczyć Klaudii broń i życzyć jej dobrej zabawy heh. Reszta efektu zależała już tylko od Tomasza Pluszczyka, który wykonał te świetne zdjęcia. Opis sesji znajdziecie TUTAJ.


Nie zapomnę jak po pomalowaniu Klaudii wyszłyśmy z budynku na parking....ludzie nie wiedzieli co się dzieje :)....a jak stanęliśmy samochodem na pasach przed centrum handlowym to wszyscy patrzeli się na nas i pewnie zastanawiali się co mają zrobić....czy wyciągnąć tą biegną, pobitą dziewczynę z samochodu i uciekać czy wzywać policje :)...to było na prawde zabawne :)



Tomb Raider
Charakteryzacja : Karolina Zientek
Modelka.: Klaudia Danch
Foto.:www.facebook.com/t.pluszczyk
Asystent.: Mateusz Prociak

Buziaki

Karolina


12 komentarzy:

  1. Ekhem, masz może jej numer? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. numer Klaudii-modelki? ;p ....oczywiście że mam...ale nie wiem czy mogłabym podać ;p.....jest do niej link- w ten sposób można się kontaktować :)

      Usuń
  2. Ha ha ha dobre z tymi ludźmi :))
    Jak chodziłam do szkoły wizażu i robiłyśmy charakteryzację na babcię i dziadka, potem poszłysmy do sklepu to ochroniarz chodził za nami krok w krok ha ha ha! Zabawne to było! I ludzie tak dziwnie patrzyli :) A niektóre koleżanki z ranami postrzałowymi głowy i innymi poparzeniami wracały komunikacja iejską do domu, ale miały ubaw :D
    Super to wyszło, bardzo realistycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh ...chciałabym kiedyś zrobić charakteryzacje na zombie i wypuścić tą osobę na miasto ;p....w stanach tak zrobili...jednak obawiam sie ze mogłabym doprowadzić do czyjegoś zawału ;p....więc raczej sobie odpuszczę :)

      Usuń
  3. Hahahahaha! Karolina nasz ukochany parkingowy tez Nas wtedy widzial? :) jego ale juz nic nie zdziwi co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nas widział....ale fakt...chyba po prostu jest przyzwyczajony do naszych odchyłów hih :)Raz Cie widzi pobitą, raz jako amazonkę .....normalka ;p

      Usuń
  4. Pełen podziw! Wygląda to bardzo bardzo realistycznie!

    OdpowiedzUsuń