środa, 10 kwietnia 2013

Kobaltowy makijaż


Cześć!


KOBALTOWY to kolor, którego po prostu nie da się nie zauważyć. Jest bardzo wyrazisty i odważny... dlatego po prostu musiałam wykonać makijaż w takim kolorze :)


 Do wykonania tego makijażu użyłam:
-Pigmentu KOBO Professional 408 S Cornflower w kolorze kobaltu.
-Czerni i brązu z paletki Sleek Au Naturel oraz błękitu Blue Suede z paletki Sleek Supreme.
-Czarnego eyeliner'a Eveline w pędzelku.
- Kajalu Kryolan ( biała kredka)
-Tuszu Astor Big Boom. Zestawu do stylizacji brwi Sephora.
-Podkładu Sephora Brightening & hydrating foundation- clair light nr 10.
-Pudru matującego Kryolan anti-shine.
-Ziemię egipską Bi-Kor, Róż Kryolan TO.
- Usta: Różowa pomadka Kryolan, następnie zmatowiona jasnym różem Kryolan i nabłyszczona ponownie jasnym błyszczykiem Sephora.


Czarnym cieniem podkreśliłam linię załamania oka.

 Za pomocą brązowego cienia roztarłam czarną kreskę.

 Błękitnym cieniem zaznaczyłam kącik wewnętrzny na dolnej i górnej powiece.

 Pigment Kobo nałożyłam na ruchomą powiekę, łącząc go z czarnym cieniem w załamaniu oka.

 Tym samym pigmentem podkreśliłam również dolną powiekę. Białym Kajalem Kryolan rozjaśniłam linię wodną.


Czarnym eyelinerem narysowałam kreskę wzdłuż linii rzęs.

 Wytuszowałam rzęsy, a dla lepszego efektu nakleiłam również sztuczne.


Makijaż idealny na klubowe szaleństwo :)

Za fryzurkę dziękuję Salonowi Fryzur LePrestige ! :)


Buziaki


Karolina

19 komentarzy:

  1. ślicznie :) nic tylko śmignąć na impreze

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny niebieski pigment ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolor na powiecie! I fryzura bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały makijaż, kocham ten kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! :) uwielbiam taki intensywny kobalt na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cień Cornflower jest przepiękny, ale mi się jeszcze nie udało go zdobyć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nieskrywaną przyjemnością podglądam Twoje poczynania i nieusatnnie pokazuje Twój talent mężowi:P Jesteś inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięęęękny ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko :) używałaś jakiejś bazy pod ten pigment ? Ja mam ten pigment, ale on nie chce ze mną współpracować, a próbowałam na różne sposoby :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam najmocniej ze nie wymieniłam wśród użytych kosmetyków bazy...jakoś ją przeoczyłam niechcący :( Użyłam bazy Screen Face :)

      Usuń
  10. dziękuje bardzo za informacje :) :)

    OdpowiedzUsuń