czwartek, 9 maja 2013

Flower face painting :)

Cześć!


Dawno dla Was nie pisałam, ale obiecuje, że od teraz się to zmieni i szybciutko będzie kolejny post :)

Dzisiaj mam dla was kwiatowy Face Painting...takie tam maziu maziu...ale daje dużo radości :)


Inspiracją do wykonania takiego makijażu były te poniższe obrazki kwiatów...

Przed wykonaniem face paintingu, dokładnie przygotowałam twarz. Zabezpieczyłam ją podkładem i pudrem oraz mocno wymodelowałam twarz bronzerem.


Czarnym eyelinerem w pędzelku naszkicowałam kontury kwiatków i liści...



Następnie wypełniłam kontury farbkami do ciała oraz wycieniowałam cieniami do powiek. Chciałam, aby kwiatki wyglądały jakby były namalowane farbą olejną na płótnie.... idealnie równe linie, mogłyby utworzyć "tandetny" wygląd :) Mam nadzieje, że taki powiew lata wam się spodobał...


Buziaki


Karolina

9 komentarzy: